Marias & Marshmallows dagbok

Alla ♥-ans dag!

Publicerad 2013-02-14 07:24:01 i Allt och lite till,

 
Godmorgon på er! Förlåt för lite dålig uppdatering igår, satte mig knappt någonting vid datorn eller överhuvudtaget tills jag la mig i sängen då och skulle sova. Ridpasset gick jättebra, hoppade några sockerbitar och red lite dressyr runt omkring. Malle var verkligen superfin och jobbade hur bra som helst i dressyren, mer sånna här pass! 
 
Idag blir det en vanlig skoldag till halv 4, sen är jag hästledig idag då Malle har medryttare. Jag ska väl fira lite alla hjärtans dag med familjen senare på kvällen och plugga lite. Ha en bra dag iaf så hörs vi senare! :)
 
 
Kom ihåg att överraska någon du tycker om, skriv ett fint sms till någon som betyder mycket för dig och berätta det. Det ska jag göra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela