Marias & Marshmallows dagbok

Förberedelser

Publicerad 2013-02-16 14:43:23 i Allt och lite till,

Hallå! Håller på och förbereder mig till tjej/födelsedagsmiddag hos Frida ikväll! Ska duscha nu, har precis varit i stallet och sen ska jag åka och inhandla nån present. 
 
Idag fick Malle en uteritt som gick super, försökte rida lite i skogen men det gick åt skogen, haha! ;) Underlaget var inge bra där så vi red i området på asfalten istället och där var underlaget perfekt att trava en liten bit på och galoppera i en backe vilket både jag och Malle njöt av till fullo. Jag fick även lite smörjning av tränset gjort idag, super!
 
Nej, nu måste jag fortsätta! Ha det grymt så hörs vi senare. 
 
Saknar sommaren!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela