Marias & Marshmallows dagbok

Fredag kväll!

Publicerad 2013-02-15 20:56:12 i Allt och lite till,

Härlig kväll i stallet blev det och kom hem precis innan vi skulle äta, hur underbart är inte det!?
 
Malle gick bra idag men jag blev lite ut fokus när vi blev fyra stycken i ridhuset, haha bortskämd med ridhus? Gick iallafall bra mot slutet och Malle var riktigt avslappnad i galoppen, jobbade på super och frustade massor på volten. Traven gick också superbra mot slutet så det gick lite halvbra idag, jag var lite ur fokus en del av passet och då var Malle såklart lite bråkig i handen och jag fick inget riktigt stöd men det löste sig mot slutet då jag tog mig i kragen igen! 
 
Ikväll blir det till att titta lite på serier och läsa min underbara bok - Cirkeln. Hoppas ni får en grym fredagkväll! Självklart blir det också bästa One Direction i lurarna! 
 
Underbaring innan ridpasset! ♥
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela