Marias & Marshmallows dagbok

Haft en härlig dag?

Publicerad 2013-02-14 20:40:05 i Allt och lite till,

Godkväll på er! 
 
Nu börjar lugnet skölja över för kvällen, skönt! Har nyss ätit middag, hela familjen samlad. :) Ska strax överraska mi familia med chokladhjärtan, hoppas att de blir glada! Mer uppdatering har jag nog inte att bjuda på för kvällen, ska bara ta en promenad med vovvis som är jättemysig idag - känner hon att det är mysdag eller? ;) Sen ska jag läsa och sova, pussisar och kramisar! Hoppas ni haft en underbar dag och fått veta att ni är älskade! ♥
 
En riktig älskad bild på mig och min finaste får pryda dagens inlägg! 
♥ Kan ej beskriva hur mycket jag älskar dig min prins! ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela