Marias & Marshmallows dagbok

Oops!

Publicerad 2013-01-19 23:57:40 i Allt och lite till,

Har haft ett litet break känns det som, nu är jag iallafall tillbaka som vanligt! Har faktiskt blivit riktigt roligt att blogga igen. 
 
Idag har jag varit på två öppna hus på gymnasier. Båda var otroligt fina men det ena stack ute lite i miljön och det var himla mysigt så just nu lutar det faktiskt nästan åt det. Det var så mycket trevligt folk där också! 
 
Malle har fått i princip vilat både igår och idag faktiskt. Det har varit runt 15 minus så det var inte bra för honom att träna, han har ändå fått promenader så att han inte ska stå helt stilla. 
 
Imorgon har Malle medryttare och jag ska väl försöka plugga lite och träna min kondition lite utan häst. Viktigt det också! 
 
Hoppas ni har en grym lördagkväll, det har jag! :)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sofia :D

Publicerad 2013-01-20 23:58:52

Kom på öppet hus hos mig :D Thoren!! Jättekul, komsikomsi :D

Svar: Haha, har ni Sam/Beteende? :D
Maria Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela