Marias & Marshmallows dagbok

Åsiktsinlägg

Publicerad 2012-04-16 22:17:59 i Tankar och åsikter,

När jag var ute och gick nyss kom jag på en grym bloggidé, nämligen ett riktigt bra tema för ett åsiktsinlägg. Idag hinner jag tyvärr inte börja på det, även om jag borde då jag nämligen var med om just ämnet ikväll. Det är ett ämne som nog många känner sig ganska bekanta med och åtmistone har varit med om en gång, det är jag nästan säker på!
Nu ska jag dock sova så jag är pigg till praodagen imorgon, lika taggad som igårkväll såklart men dock något tröttare då jag hade extremt svårt att somna igår.. Jag får helt enkelt börja knåpa på mitt åsiktsinlägg/känsloinlägg imorgon. Gonatt!


Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-04-16 22:57:36

SV: Åh vad roligt, då ses vi säkert där på lördag ;) Kommer gå toppen för dig med tror jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela