Marias & Marshmallows dagbok

Lördag

Publicerad 2012-04-14 21:27:43 i Vardag,

Idag har jag haft ganska fullt upp, har inte suttit vid datan så mycket alls faktiskt. Jag har dels bakat ett gott bröd som ska smakprovas imorgon till frukosten, det doftade i alla fall väldigt gott i hela huset så det bådar ju gott.

I stallet märkte jag att Malle var lite svullen i benen, vet faktiskt inte riktigt vad det berodde på.. Han var svullen runt senan så istället för ett dressyrpass blev det ett ordentligt skrittpass i ridhuset. Vi jobbade på att formen skulle bli så stadig som möjligt och så varierade vi formen lite, låg och lite högre och samling och lägning. Ett väldigt nyttigt pass, dock var han lite otålig i halterna vi övade lite på så det får vi nog jobba vidare på på träningen på måndag.
Efter stallet blev det en powerwalk halva vägen hem då min mobil inte fungerade och sista bussen redan gått, dock ringde mamma och hämtade mig efter 40 minuters snabb gång. Nu ska jag ut igen, fast med Astrid denna gången, vi hörs!


Haha, längesen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela