Marias & Marshmallows dagbok

Malle - 28 April 2012

Publicerad 2012-04-28 17:09:39 i Malle och Maria ♥,

Idag blev det ett pass på utebanan, det var nämligen clinic i ridhuset och hur fint väder som helst ute så ridpasset fick utan tvekan ske där! Jag red även barbacka, ett ganska lugn pass. Vi red mest för att få honom mjuk och avslappnad och så la vi även in lite skänkelvikning.

Ett lite halvdant pass då det åkte förbi en hel drös med folk på vägen i början vilket gjorde mig helt ofokuserad, så då vart jag lite halvspänd hela passet - vilket Malle märkte direkt. Jag försökte i alla fall tänka vidare på sakerna från tordagens lektion och Malle var väldigt fin stundvis.

Ett pass som varken var bra och inte heller dåligt, ett mellanpass helt enkelt. Vi red i 50 minuter högst.

Väldigt gammal bild på mig och Malle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela