Marias & Marshmallows dagbok

15/2 - G R Y M hoppträning!

Publicerad 2012-02-15 21:22:20 i

Idag var det hoppträning för mig och Malle, vi hoppade huset och satte ihop lite olika vägar också!

Framridningen gick inte så jättebra, jag var lite för spänd vilket resulterade att Malle också blev en aning spänd och också lite samma när vi hoppade fram. Han hoppade allt men vi fick inte riktigt till det med galoppen efter hindrena, det blev lite fel och jag var lite efter med att ge hjälperna..

När vi hoppade banan gick det superdupermega bra! Vi kunde ha ett bra tempo som varken var för långsamt eller för snabbt och han var helt avslappnad och hoppade igenom allt med ett jättebra flyt och gud, det kändes så bra! Mot slutet hoppade vi en bana på 80-90 cm och även den gick jättebra. Jag är så himla nöjd med dagens träning, jag och Malle hade verkligen ett superbra flyt och alla hopp blev mjuka och avslappnade, såå kul!

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-02-15 21:52:04

Sv: Gud va roligt! :D Jag ska också hoppa LD och LC :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela