Marias & Marshmallows dagbok

Dagen "have-to-do"

Publicerad 2012-02-25 08:32:00 i Malle och Maria ♥,

Idag kommer hela förmiddagen tillbringas i stallet, jag ska nämligen ha en riktig fixar och städar dag i stallet! Detta är det jag ska hinna med att göra och pyssla med.

• Rida ett dressyrpass i ridhuset innan Ludde-träningarna börjar.

• Mocka, göra höpåsar och kvällshink.

• Lägga in en ny torvbal.

• Putsa allt läder, båda sadlarna och alla tränsen. (Som används!)

• Städa alla skåp, det i stallet och dom på vinden.

• Göra en klinisk rengöring av vattenkoppen och krubban.

• Titta lite på dressyrträningarna.


Jag hade även tänkt att ta med kameran och klicka lite bilder på Mallis och även kanske filma när jag rider!
Som ni säkert förstår är detta ett tidsinställt inlägg, inte har jag tid för datorn när jag har allt detta att ta itu med. :)

Vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela