Marias & Marshmallows dagbok

Dagens planer

Publicerad 2012-02-08 12:34:18 i

Hejsan på er!

Nu är jag tillbaka efter någon dags uppehåll.. Jag har ju som ni vet haft matteprov idag, som verkligen gick helt åt skogen, kunde typ ingenting men det var verkligen svåra uppgifter, det verkade alla tycka!

Idag slutar jag halv 4 och då åker jag direkt ut till stallet och Malle. Ska rida honom ca 20-30 minuter i ridhuset och hade tänkt försökt jobba över lite bommar i skritt, det är nog bra för Malle. Ska rida lite tempoväxlingar i skritten och mycket lösgörande övningar. Sen ska jag ju mocka, göra hö hans kvällsmat och mysa en massor med honom. Som en vanlig dag i stallet alltså! :)

Ska försöka göra lite tidsinställda under skoldagen, innan jag åker till stallet. Vi får se om jag hinner, annars hörs vi som vanligt ikväll! Ha det bra!



Saknar sommaren såhär i vinterkylan!

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2012-02-08 14:58:40

Sv: hon är min foderhäst :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela