Marias & Marshmallows dagbok

Hiss/Diss - Hööks

Publicerad 2012-02-21 08:12:00 i

Tänkte ta och hissa och dissa lite nu, känns som att det var ett tag sen jag gjorde lite fler än bara att hissa/dissa en viss produkt eller sak. Vi kör med Hööks tema!

HISS:

+ Snygga vårfärger på nya produkter!
Tycker att deras nya produkter och just färger på produkterna är väldigt snygga, färgglada och aningen annorlunda.

+
Vissa märkessaker.
Tycker verkligen om att dom har börjat med lite mer märkessaker, det är ju alltid bra att ha en blandning av dom, super med t.ex. Hv polo som jag bara älskar!

+ Hanskarna!
Måste verkligen hissa Hööks handskar. Dom har alla olika typer av handskar och jag har ett par tunna handskar som är super, man får ett riktigt bra grepp och dom har någon slags "lufthål", haha så dom blir inte alls varma på sommaren.



-
Passformen på täcken.
Riktigt usel om jag får säga det själv, jag har inte så många täcken från just Hööks men dom jag har ligger inte alls bra på Malle.. Ett utetäcke glider åt sidan väldigt mycket och ett innetäcke åker bakåt och ger tryck på bringan/bogen, jättedåligt då dom flesta täcken är riktigt snygga enligt mig! Kanske bara har fått dåliga modeller?

- Vissa träns
Säger absolut inte alla träns men jag skulle väldigt gärna ha lite mer dressyrträns med lagom bred nosgrimma, eller med lite mer "utåt-buktning". T.ex. lacknosgrimman var väldigt snygg men den var lite för "platt" för min smak.

-
Hårspännen
Alltså hårnäten med rosett. Helt obegripliga enligt mig och sämst kvalité! Min tävlingsrosett/hårnät gick sönder när jag inte ens hade fått på den.. Behandlades den dåligt, tro?





Vad tycker ni om Hööks och deras produkter? Jag hissar dom i helhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela