Marias & Marshmallows dagbok

Kvällens "have-to-do"

Publicerad 2012-02-22 20:29:48 i

Ikväll har jag en hel del plugg jag måste hinna med, och också lite andra grejer, här är saker jag både måste göra och några grejer jag har gjort också!

Hoppträna. ✔
Läst ny stallinfo. ✔
Göra klart och lära mig engelska redovisningen helt. /
Plugga t. idrotts prov. ✗
Plugga på hemkunskap. ✗
Duscha.


Engelskan håller jag på med just nu men tog en liten paus för att skriva här, nu måste jag köra igång igen! Vi hörs. :)

Kommentarer

Postat av: Melissa - Det allra mest personliga

Publicerad 2012-02-22 20:54:19

Svar:

Du har verkligen en vacker häst :) Jag är ärligt inte så förtjust i ox och x men din var utöver ovanligt fin och det menar jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela