Marias & Marshmallows dagbok

Lista - "Just nu"

Publicerad 2012-02-14 14:45:10 i

Hur är du klädd: Värmdö Ridklubb-mjukisar och en rosa/vit randig tröja

Vad tänker du på: Att jag borde gå och hämta min kamerasladd så att ni kan få veta anledningen till varför jag inte bloggat på fleeera dagar.

Vart vill du resa: Stallet, om det räknas? Haha.

Vad gjorde du innan du började skriva testet: Läste bloggar och kikade runt lite på internet.

Vad lyssnar du på: Musik och skrammel från byggarbete utanför huset..

Vilket humör är du på: Ganska neutralt

Vilken ätbar sak är du sugen på: Ååh, ingen! Mår typ illa då jag precis åt en övergod kladdkaka!

Hur mår du: Helt okej, det kliar i ansiktet men annars mår jag bra.

Vad gör du nu: Skriver detta.

Vilka hemsidor är du inne på: Facebook, bloggen, Tdb.

Vilka är hemma hos dig: Jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela