Marias & Marshmallows dagbok

4/1 - Dressyr med hjälp

Publicerad 2012-01-04 19:03:52 i

Idag fick jag hjälp av min tränare att rida Malle. Hon började rida honom och sedan fick jag sitta upp en stund också.

Hon har ridit honom en gång tidigare, då var han mycket mer stretig än nu och han vart riktigt fin efter en stund när hon jobbat igenom honom lite! När jag hoppade upp började han testa lite men efter en liten stund så vart han superfin och rund när jag kom tillbaka i sätet ordentligt och höll stödet i handen, gick super!

Imorgon kör vi på samma sak, först rider Nicole en stund och sedan får jag testa honom en stund, hoppas han är ännu mer lösgjord imorgon och att han inte protesterar mycket när Nicole rider, hon är ju så duktig och kräver en del av honom och då protesterar han lite, men det har blivit bättre så vi får hoppas att det är bättre imorgon med! ^^

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2012-01-05 13:46:27

söt bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela