Marias & Marshmallows dagbok

Imorgon...

Publicerad 2012-01-06 23:00:55 i Vardag,

Imorgon ska jag och min familj äta en riktigt god och vällagad frukost som jag och min pappa ska tillaga, jag ska göra scones, mumma!

Sedan ska jag åka ut till stallet, vet inte om min lillebror ska rida imorgon då jag ska träna dressyr på söndag och han inte kan rida då. Så antagligen skrittar han fram Malle i ca 30 minuter imorgon istället. Det blir bra för då kan jag direkt sen byta sadel (han rider inte med dressyrsadeln.) och sen rida ett litet pass i ridhuset, hade inte tänkt att rida allt för länge men iallafall känna igenom honom lite.
Sedan hade jag tänkt att ta en riktig fixa och pyssla dag, putsa all utrustning, dvs. båda sadlarna och alla 3 träns. Sedan också hade jag tänkt att bada/duscha Malle. Det var himla länge sen så nu skulle han allt behöva en liten dusch lilla ponnyn! ♥ Åtminstonde svansen!

Ska verkligen ta det riktigt lugnt i stallet och på förmiddagen gå en promenad med Astrid. Bara njuta av mina sista lediga dagar som fri..




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela