Marias & Marshmallows dagbok

10. 10 saker som du inte visste om mig

Publicerad 2012-07-12 16:56:00 i

1. Jag har min naturliga hårfärg, jag har alltså aldrig färgat håret.
 
2. Jag har aldrig brutit något ben i kroppen. 
 
3. Jag och Malle gjorde våran första start på våran ettårs-dag.
 
4. När jag blev skötare på ridskolan fick jag Bell, samma ponny som fortfarande är min absoluta favorithäst på ridskolan!
 
5. Den här våren hoppade bara jag och Malle Pay n Jump och en hemmatävling, nästa säsong blir det mer tävlingar i hoppning.
 
6. Nästan hela min släkt bor på Gotland och ibland önskar jag att min familj bodde på en egen gård där.
 
7. Jag har aldrig varit i Skåne.
 
8. Mitt smeknamn är Maja och hela min släkt kallar mig det, egentligen vill jag att alla kallar mig det då det enligt mig är mycket finare än Maria.
 
9. Det är otroligt svårt att komma på 10 punkter som är ganska okända om en.
 
10. Jag har opererat mina stortå - naglar flera gånger av nageltrång.
 
Kände att det spårade ur lite några gånger och jag berättade lite random om mig själv men varför inte? ;)
 
 
Jag och Bell ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela