Marias & Marshmallows dagbok

15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?

Publicerad 2012-07-17 19:38:19 i Malle och Maria ♥,

Jag är ganska säker på att hästar och ridning får mig att må bra då hästar är så otroligt glada djur, dom är inte alls som människor utan dom går helt och hållet att lita på och är dom allra bästa kompisarna (tillsammans med hundar såklart!) som går att ha.
 
Inom ridningen tror jag att jag fastnat för just ridning och varför det gör mig så glad är ju dels för att det är så roligt att märka utveckling, att man kan ha riktigt bra pass för att sedan jobba vidare - tävla och belönas. Sen är det något generellt med hästar och ridning som bara får mig att må så bra, vara så glad och jag älskar det helt enkelt!
 
 
Jag älskar att rida och umgås med hästar, det är det underbaraste som finns! ♥

Kommentarer

Postat av: Josefin Strömberg, ryttare i norr

Publicerad 2012-07-18 08:17:46

Jätte fin blogg du har! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Maria Nilsson

Postat av: Julia

Publicerad 2012-07-18 10:45:43

Hej, superfin blogg du har!! Jättefin header:)
Allt bra?
Kram

Svar: Tack så jättemycket! :) Jaa, allt flyter på - härligt med sommarlov såklart. :) kram
Maria Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela