Marias & Marshmallows dagbok

Home Sweet Home

Publicerad 2012-07-14 22:47:36 i

Hej på er!
 
Idag har dagen mestadels bestått utav bilåkning och jag har sovit ungefär 90% av resan, haha! Kunde inte sova alls inatt, mina ögon har kliat i princip hela veckan så semester var väl inte så roligt ur den synvinkeln. Vi har dock gjort en massa roligt så jag tänkte mest på det när vi var hemma i stugan på kvällen och natten.
 
Hur som helst, det är skönt att vara hemma och att få sova i sin egna säng igen. Imorgon ska jag träffa min efterlängtade Malle igen, saknar bebisen massor nu! ♥
 
Nu blir det film och en lugn (sen) kväll. Ha det bra, vi hörs med normal uppdatering imorgon igen!
 

Kommentarer

Postat av: Juliaaa

Publicerad 2012-07-15 08:55:57

SV: hahah visst var det helt klockrent?? Börjar typ skratta högt när jag tänker tillbaka på det haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela