Marias & Marshmallows dagbok

Resa, resa!

Publicerad 2012-07-28 20:18:56 i Malle och Maria ♥,

På Tisdag ska jag iväg igen på en semestervecka med familjen. Denna gången åker vi till Gotland och till släkten där. Jag längtar efter mina kusiner som jag bara träffar några enstaka gånger om året, tyvärr!
 
Min bästa hästpassare Alexandra har hand om Malle vilket såklart känns tryggt och när jag kommer hem igen, en vecka senare, kommer jag kunna rida i stort sett som vanligt på Malle igen, toppen!
 
Jag ska njuta under veckan med mina kusiner och släktingar och förbereder tidsinställda, dock kommer jag säkert kunna uppdatera "live" också någon gång så utan uppdatering blir ni inte! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela