Marias & Marshmallows dagbok

Schabrak - mani

Publicerad 2012-06-13 15:09:07 i Utrustning och shopping,

Ååh vad jag är sugen på att köpa in lite nya hoppschabrak! I helgen sålde jag dom jag inte tyckte om så nu är jag några schabrak fattigare, dock kom jag på att jag kunde sälja ytterligare lite fler schabrak nu då det är flera som inte passar så bra till sadeln och färgen är fel osv.

Jag tänkte visa er några schabrak som jag är tycker om.




Det märks att jag tycker om färger, eller hur? Jag älskar att matcha färger, göra olika outfiter med starka färger och vara riktigt snygg tillsammans med Malle!

Tycker ni om att matcha, mycket färger eller stilrent och hur mycket i så fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela