Marias & Marshmallows dagbok

Måndag morgon

Publicerad 2012-03-12 10:40:41 i

H E J  P Å  E R !

Måndag morgon igen, helgerna går alltid så himla fort.. Under helgen har jag haft fullt upp, så det har inte blivit mycket tid över till bloggen tyvärr. Jag har varit på genrep inför Melodifestivalen, helt rätt låt vann! Tycker inte ni det?

Igår var jag med Nicole på tävling i Nyköping, vi kom hem sent och min dator fungerade inte för tillfället, men nu är jag tillbaka! :)

Idag slutar jag skolan halv 3, då åker jag och mamma och köper lite vårprylar, skor och förhoppningsvis jacka till mig och så kanske jag får med mig ett regntäcke från Hööks hem, Malle skulle behöva ett att byta av med. Efter det åker jag direkt till stallet och där har jag dressyrträning. Jag ska förbereda lite tidsinställda inför dagen så hörs vi senare!



Världens finaste! ♥

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-03-12 12:09:22

nu är vinnaren av veckans blogg dragen, kika in och kolla ifall det blev du! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela