Marias & Marshmallows dagbok

Mål för 2012 - Sits

Publicerad 2012-05-07 10:00:00 i Malle och Maria ♥,

Kom med idén idag att skriva lite olika mål för 2012, i lite olika kategorier. Jag tänkte börja med min sits, ska skriva upp lite mål att tänka på under hela året och sen se tillbaka och se om något har hänt med just min sits!

Dressyr:

• Händerna, sitta mer ihop med händerna och ovanför manken. Något som domaren klagade på under förra dressyrtävlingen.

• Släppa ner mina ben längre, jag spänner gärna knäna vilket är helt fel!

• Rida mera mellan handen och skänkeln, jag rider mycket med handen just nu..

Hoppning:

• Ge mer eftergift över hindrena.

• Inte kura ihop överlivet så mycket.

• Titta vart jag ska ännu mera.

Om jag tänker på dessa punkter under varje ridpass får vi se om jag kan göra någon skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela