Marias & Marshmallows dagbok

Att inte frysa på vintern

Publicerad 2012-11-08 10:23:00 i Tips och råd,

Nu när vintern börjar närma sig är det viktigt att göra allt man kan för att värma sig. Två saker som jag har tänkt använda när jag rider är dessa; 
 
Plaststigbyglar: Kyler inte ner fötterna med den kalla metallen vilket gör att fötterna inte förfryser, jag har ett par plaststigbyglar som även är väldigt lätta, kommer användas flitigt framöver! 
 
Fårskinnsludd: Har jag aldrig provat som värmare men kan tänka  mig att det blir väldigt varm och dessutom ser det otroligt inbjudande ut vilket kan göra motivationen till att rida ännu lite bättre när man befinner sig i ett kallt stall. 
 
Dessa två saker ska jag definitivt använda framöver, stigbyglarna ska plockas fram och ett varmt och skönt ludd ska köpas! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Daniela

Publicerad 2012-11-08 14:36:40

Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

Postat av: Sara

Publicerad 2012-11-08 20:13:14

gud vad mysigt!

Kolla gärna in min blogg om du har tid över :)

Postat av: Alva

Publicerad 2012-11-09 10:17:09

Hej! Jättefin blogg! Det skulle vara jättesnällt om du ville gå in på min blogg och lämna en kommentar eller skriva en this/that i mitt this/that inlägg! Bloglovinbyte? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela