Marias & Marshmallows dagbok

Lägger INTE ner!

Publicerad 2012-11-07 22:55:54 i Allt och lite till,

Bestämde mig för att inte lägga ner, detta blir en dagbok för mig och Malle och är öppen för läsning! :) 
 
Saknar verkligen att skriva och jag älskar själva grejen med att skriva vad man gör, hur Malles och mina pass känns och sen gå tillbaka i arkivet för att se utvecklingen, roligt! 
 
Nu sitter jag och lyssnar på One Direction, kär! ♥ Ska nog ta tag lite i en näringslära-uppgift lite men kan också göra det imorgon på tåget när jag åker till Luleå, träffa släkten är alltid lika saknat! Oups, måste ju också sova - jättetrött! Hörs imorgon...
 
Behöver bara lite fräsha bilder så kommer säkert motivationen för både bloggen och lite stallet också, så ser jag förmodligen utveckling, får se till att fota lite mer på helger och när jag kan! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mikxki

Publicerad 2012-11-08 14:31:06

Kul att du inte lägger ner :)

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-11-08 17:27:32

Jag har en tävling på min blogg, vinn snyggt schabrak och få en länk! :) www.pageryd.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela