Marias & Marshmallows dagbok

Wonderful life!

Publicerad 2012-11-16 20:08:45 i Allt och lite till, Ridpass och markträning,

Vilken härlig fredag! Lugn skoldag med teaterrep och en näringsredovisning som då kändes förfärligt men det gick nog ganska bra ändå, hoppas jag! 
Efter skolan skyndade jag till stallet och red direkt ut med Elin och Akrobat. En underbar uteritt och Malle var otroligt pigg, dock fick jag ingen bra känsla utan det var mest dragkamp.. Men härligt var det och jag är så glad över min underbara Malle! 
 
Sitter nu och ska snart ta lite glass, det är en onyttig fredag och jag ska njuta av ensamheten tillsammans med Astrid, lugnet alltså! ♥ Tillsammans med X-factor finns det inget att anmärka på! 
 
 
Är fortfarande så inne i min julstämning, myyys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela