Marias & Marshmallows dagbok

FN-dagen

Publicerad 2012-10-24 10:22:11 i

Godmorgon! 
 
Sitter i skolan just nu och har precis sett en hemsk film om folkmorden i Rwanda, usch vad hemskt det var! Nu ska vi snart reflektera om filmen tillsammans med klassen vilket blir till 12 ungefär skulle jag tro. Det är inga vanliga lektioner idag och slutar efter 12 ungefär. 
 
Efter skolan åker jag hem och äter lunch innan jag åker till stallet, Malle får ju vila idag men ska gå lite med honom i alla fall, han är inte öm i hovarna efter skoning men när det är dags för skoning tar jag för vana att låta honom vila, det blir bäst så. :)
 
Har ni några önskeinlägg eller nått tema jag kan skriva ett åsiktsinlägg om så kommentera. Jag har ett extremt blogg och skrivsug just nu! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela