Marias & Marshmallows dagbok

Plugg hela kvällen lång..

Publicerad 2012-10-25 23:05:51 i

Har verkligen pluggat hela kvällen, efter att jag kom hem från stallet. Ändå hann jag bara med att skriva NO-uppsatsen och läsa igenom engelskan. Resten får jag ta itu med imorgon på resurstiden och på höstlovet/i helgen. Det blir lika bra det, även fast det är jobbigt med utdraget plugg. 
 
Imorgon är sista veckodagen innan ett minst sagt välbehövligt höstlov. Hade inte klarat en till vecka tror jag, haha! Detta är ändå ingenting emot hur det kommer bli, snart blir det prov upp till tre gånger under en vecka.. Suck! 
 
Tur att Malle räddar mig annars hade jag nog stressat sönder ännu mer, nu kan jag andas ut ett par timmar varje dag. ♥
 
Gu, nu måste jag sova, godnatt! :)
 
Början på mitt NO-projekt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela