Marias & Marshmallows dagbok

Pluggtime!

Publicerad 2012-10-25 20:01:46 i

Nu är det dags att ta itu med både engelska, matte och no-uppsats. Först ut är NO-uppsatsen som ska bli klar senast imorgon så den ska jag skriva så att det inte är mycket kvar i alla fall, kanske skriva så att det bara finns lite finslipningar kvar, de kan jag göra imorgon på resurstiden (pluggtiden i skolan). 
 
Matten ligger jag flera sidor efter på och måste verkligen plugga på denna del, algebra är inte min starkaste grej om man säger så! Engelskan ska jag bara kunna till imorgon och en läsövning under lektionen, det är prio ett men tar minst tid. 
 
Nu fick ni veta lite vad min kväll kommer spenderas med, ska även skriva ett inlägg om dagens ridpass - mycket bra, som kommer publiceras imorgon, hörs senare! :)
 
Hihi, gammal bild! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela