Marias & Marshmallows dagbok

X-factor

Publicerad 2012-10-26 21:11:27 i

Sitter och tittat på X-factor, har lite fredagsmys bredvid en varm brasa, härligt och varmt efter en kall stalleftermiddag! 
 
Stallet gick bra som vanligt nu för tiden, Malle och jag har kommti in i en bra fas, väldigt bra fas. Vi skrittade ut, hade först tänkt rida i alla gångarter men det var så himla hårt på marken så det fick bli en skrittur istället, kallt men mysigt! ♥ Jobbade lite skänkelvikningar över vägen då den inte är så himla trafikerad och gjorde lite tempoväxlingar och halter när det kom bilar. 
 
Nu ska jag återgå till x-factor tittandet och sen övergå till mitt NO-projekt som vägrar bli klart, haha! :)
 

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2012-10-27 08:54:32

Sv: hade ingen aning om det faktiskt. Var har du lärt dig det någonstans? :)

Svar: Stallet där jag står, hon som äger stallet och även jobbar där skrev det på stora infotavlan. :) Innan det visste inte jag heller om det, blev jätteförvånad!
Maria Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela