Marias & Marshmallows dagbok

En regnig lördag

Publicerad 2012-09-22 15:46:47 i

Hej på er!
 
Igårkväll blev en riktig snyftar kväll, The Last Song är så otroligt sorglig och grät mer än vad jag någonsin gjort till en film! 
Idag vaknade jag tidigt, åt frukost och tog en lång promenad med Astrid. Nu efter lunch har jag bakat tårta i stora lass! Jag håller på med en prinsesstårta till lillebrors födelsedagsfirande då min farmor är här.
 
Resten av dagen blir nog ganska stressig, jag ska baka klart tårtan innan det blir stallet, hoppas det är bättre med Malles ben idag, då blir det skritt på honom. Hem hyffsat snabbt sen och då blir det duscha och äta innan jag och mamma åker in till stan. Därför hörs vi först ikväll igen, ha en bra lördag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela