Marias & Marshmallows dagbok

Skooola

Publicerad 2013-01-30 13:50:11 i Allt och lite till,

Hej på er!  
 
Sitter i skolan just nu, har matte och ska precis ha uppgifter på datorn och sen prata lite individuellt. Efter denna lektionen är det bara spanska kvar vilket är skönt. Har fått kämpa mig igenom dagen då jag är förkyld men det fungerar. 
 
Efter skolan är det stallet som gäller och Malle ska antagligen ridas lite i ridhuset, beroende på vad han gjort igår och förgår, han hade medryttare då eftersom att jag var på öppet hus och hade danskväll som förövrigt var otroligt roligt! 
 
Nu måste jag fortsätta plugga, vi får se om jag hinner med någon bloggning ikväll, har en del i skolan så vi får se, hörs iallafall! :)
 
Dagens pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela